Saturday, May 3, 2008

UPDATE - OBLIGASI...GERGASI...DAN AIR LIUR BASI

1) Obligasi
Sedikit sebanyak perihal penjualan cd... sangat lembab sebab aku tak dapat nak keluar ke show atau kedai/distro/rumah yang berkenaan untuk tujuan pemasaran. Jadi di sini, kami menyeru pihak yang berminat untuk menjadi pengedar cd DEP, untuk menghubungi kami di ruangan maklumbalas ataupun di email yang beralamat: dullentertainmentprogramme@gmail.com

T-shirt pun masih ada beberapa helai lagi. Ingat! Limited Edition, lagi 20 tahun jadi collectors item. Boleh kasi bid kat e-Bay. Mana tahu kot-kot boleh dapat $20,000. Takpun $2.00 je... teehee.... Jadi jangan tunggu lama-lama, hubungi kami segera...

2) Gergasi
Ni cerita dah basi. Tapi nak bagitau jugak. Gig yang sepatutnya diadakan di Annexe pada 1 MAY 08 telah dibatalkan di atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan (ya ke?). Jadi gergasi crossover Malaysia yang sekian lama aku dambakan untuk melihat mereka beraksi... nampaknya tidak dapat meneruskan cita-cita bagi menghuru-harakan keadaan. Terpaksa tunggu. Walaubagaimanapun, sesiapa yang berminat untuk menyenaraikan mereka dalam show yang akan datang sila hubungi abang yang hensem ni.

3) Air liur basi
Aku nak tido. Go figure!

4 comments:

easeart jalil said...

Hehe.

syik s. said...

sesungguhnya dep adalah kugiran kegemaran saya sejak dibangku sekolah lagi...wargh!! tapi macam mana aku baru tau ni haaaaa!!

DEP said...

hi syik..its ok,better late than never :) dah beli cd?

syik s. said...

belum bah! gua nak beli t shirt ngan cd terus!